domingo, 15 de julio de 2007

Gerard ja s'ha casat!!!








El dissabte 14 de juliol es va casar a l'esglèsia de Santa Maria del Camí de Cambrils el meu amic flixenc Gerard Torres. Si miro les fotos de la meva infantesa i adolescència sempre hi apareix al costat el Gerard. Milers d'hores jugant als playmobil, fent les cabanyes, en definitiva records inoblidables. Per això em vaig posar molt content aquest dissabte. El Gerard es va casar amb la Patrícia, una noia molt maja, agradable i simpàtica de Tarragona. El convit es va fer a l'Hotel Termes Montbrió i va servir per retrobar-me amb molts amics i coneguts de Flix. Tot va anar molt bé i la celebració es va tancar amb una sessió discotequera molt animada. Felicitats Gerard i Patricia! De tot cor!!!

2 comentarios:

Unknown dijo...

molb bé lo de la boda del gerard!
per cert, ja hem deixat en condicions el nostre blog. Fes-hi un cop d'ull. T'hem agregat com a favorit, espero q tu tb facis lo mateix, flixancooo!!! ens veiem aviat

frede

Anónimo dijo...

nen q guapo! moltes gràcies per la felicitació. quan vens cap aquí?? que ja tinc moltes ganes de veure't!!! petonets
Maribel