viernes, 14 de diciembre de 2007

Sabeu qui és "El pequeño Flix"?











Un dia estava llegint una guia cultural de Palma i em vaig quedar molt sorprés. Apareixia a una de les pàgines l'anunci de l'actuació d'un grup local anomenat "El pequeño Flix". Vaig tornar-ho a rellegir i... si... diu Flix. Serà algun flixenc que viu a Mallorca que va tenir nostalgia del poble i va batejar la seva formació amb aquest nom? Vaig investigar uns quants dies i vaig descobrir que "El pequeño Flix" és una de la bandes més trencadores de l'escena mallorquina. La seva música fusiona des del rock, funk, reagge, etc. Tenen canal propi a Youtube. És aquest
http://www.youtube.com/FLIXPANDO . A la seva plana web http://www.flixpando.com/ pots veure fotos seves, escoltar la seva musica, etc... Per cert, el misteri s'acaba quan llegeixo això: "El grup el formen el Santi (El Kalifa), Carlos (El Loki), i Félix (Er Flix). En conclusió, de riberencs res de res. Flix és una reducció del seu nom. Bé, quan els escolti en directe ja us n'explicaré més detalls.

1 comentario:

isaac dijo...

jordi, una abraçada molt forta. Veig que per mallorca no pares. Gràcies pel teu comentari. Ja t'aniré seguint i, per cert, ja estas linkat

isaac