sábado, 12 de enero de 2008

Paco de Lucia al Palma Arena


No sóc aficionat al flamenc i la veritat, no m'agrada gens aquest gènere. Però també us he de dir que el que fa aquest home amb la guitarra és excepcional. Paco de Lucia va fer ahir divendres 11 de gener un concert espectacular al Palma Arena. Vaig escoltar les seves buleries, rumbas, ... i em vaig quedar encisat com la resta de les 4500 persones que el vam veure. Avui a la crònica he dit que aquest és un concert històric d'aquells que no s'obliden. I és que realment el seu "duende" ens va atrapar fins al final. Tot un mestre. Foto: El Mundo

1 comentario:

Anónimo dijo...

Comentari de poca substància: A mí em va agradar molt un sketx (o com s'escrigui) que van fer Cruz i Raya: sortia un d'ells fent de Paco i de sobte un rètol dèia: " A Paco le lucía" i la calva se li iluminava