martes, 12 de febrero de 2008

Les ales d'en Carlos














Fa un any i mig es va estrenar el documental "Las alas de la vida", en què un doctor mallorquí explicava com avançava la seva malaltia neuro-degenerativa. Aquí podeu veure algunes seqüències del film
http://www.youtube.com/watch?v=P0gSD-CnNy4 . Recordaré sempre aquell dia. Vaig veure la pel·lícula al cines Renoir amb la meva amiga Núria. Recordo com em vaig emocionar al conèixer aquesta història que arriba al cor però sense tendir ni al sensacionalisme ni al morbo. Aquí veiem un camí, cru però directe, sense intermediaris d'aquest procés degeneratiu. Crec que feia molt de temps que no veia un film tan impactant. Doncs bé, aquest dilluns 11 de febrer em vaig trobar amb el Carlos. Això si, no em vaig atrevir a dir-li res. Encara que m'he quedat amb les ganes. Li volia dir que l'admirava per ser tant valent, i per ser un gran lluitador. Va assistir en un acte públic, al Teatre Municipal de Palma. Allà es va fer la presentació de l'oficina de les voluntats anticipades, un centre on se'ns dóna la possibilitat de fer el que s'anomena testament vital. "Las alas de la vida", que ja ha guanyat 14 premis internacionals, es presentarà properament a països com l'Argentina o els Estats Units. I és que les ales de Carlos poden volar allà on ell vulgui.

1 comentario:

Anónimo dijo...

Xiquet quin munt de guiris que volten pel teu bloc.