domingo, 13 de abril de 2008

Happy birthday Manel i Adriana!






















Es nota que aquest mes d'abril està ple d'aniversaris, fa pocs dies hem celebrat els 26 anys de dos amics meus. Adriana va celebrar l'efemèride al seu nou piset palmesà amb la colla periodística. Ens van convidar a una barbacoa estupenda. El regal que li vam portar tenia molt de glamour". Un "biombo" molt cinematogràfic. Per cert, va venir el Txemi (ex-càmera d'IB3) des de Madrid. El mateix dia, per la nit vam celebrar l'aniversari del Manel. Ho vam celebrar a un local situat al costat de la Plaça de braus de Palma. Li vam fer molts de regals. Va ser genial perquè les tapes d'aquest restaurant eren molt bones! Hi vam estar fins molt tard, i el millor, el Manel em va deixar que em posés el seu barret. No vaig dubtar ni un moment per fer una foto per al blog. Aquí teniu les imatges. Per cert, el 22 d'abril és el meu aniversari i el 23 el meu sant. Ja em direu algo aquells dies no? Sempre s'agraeix tenir algun missatget bloguero.

1 comentario:

escribirmeayudaapensar dijo...

Hola Jordi! Passa pel meu fotolog, hi ha un missatge de "el danzarin" que fa referencia a tu, ok?!!
Un beso,

Marga