viernes, 4 de mayo de 2007

Spiderman a la meva mà



Sabeu que se sent quan et posen a la mà una aranya? Jo no ho sabia fins aquest dijous 3 de maig. Vam anar a fer un reportatge buscant seguidors d'Spiderman a Mallorca (s'estrena la tercera pel·lícula de la saga) i mira per on en van trobar un que tenia una bona col·lecció de tarantules. Després de l'entrevista em va dir si em venia de gust manipular una de les seves "aranyetes". Al principi em feia un mica de cosa... però al final vaig posar la mà. La sensació és una mica estranya perquè notes com aquest animal te molta energia a les seves potes i la notes perquè punxa una mica. A vegades solta fil i ho fa més que res per marcar territori. Bé, com a bona exploradora va pujar fins a mig braç. Va ser llavors quan me la van treure del damunt. Bé, la pregunta és, tu ho provaries? Jo us recomano l'experiència.

No hay comentarios: