viernes, 27 de abril de 2007

Aniversari a l'ONO Estadi






22 d'abril, data que correspon al meu aniversari! Després d'una nit amb moltes celebracions (ja les comentaré properament), rebuda als periodistes esportius tarragonins que han vingut a Palma. Recordem; avui juga el Nàstic de Tarragona a l'ONO Estadi contra el Mallorca. Em retrobo amb Quim Pons i Jordi Blanch (Tarragona Ràdio), Sergi Casado (El Punt), Esteve Giralt (La Vanguardia), Jordi Gil i Raquel Segura (TV3), Ricard Buhigas (Catalunya Ràdio), Txema Morera i Paco Montoya (Diari de Tarragona),... Dinar de luxe amb una paella al Nimo's. Crema catalana de postre i marxem pitant cap a l'estadi. M'han acreditat els companys de Tarragona Ràdio així que pujo amb ells a la zona de premsa. Jordi Blanch em dona uns auriculars i m'assec al seu costat mentre ell ja ha començat la retransmissió. Avui escoltaré per primera vegada un partit sencer de futbol!!! El partit diuen els experts que és molt dolent, jo no dic res perquè no sóc precisament un amant del futbol. Això si, admiro als periodistes que retransmeten els partits. Jo no ho podria fer mai, amb quina passió xerren!!!!!!! Trobo als companys d'IB3, la Jennifer i el Víctor, amb els que em faig una foto. Acaba el partit, perd el Nàtic. Oooooooo!!! 0-1. Roda de premsa posterior. Paco Flores entrenador del Nàstic no està gaire content. El Quim Pons li fa una pregunta una mica punxant i l'entrenador del Nàstic esclata. Després del petit enfrontament, darrera passejada per l'estadi que està totalment buit i marxem. Els acompanyo a l'hotel i després quedem per sopar. Fem una pizza -jo tallarines- i anem a prendre algo al SOHO. Darrera copa d'un dia en el que he tornat a veure als meus amics periodistes de Tarraco.

1 comentario:

Anónimo dijo...

M'apunt, el dia del teu aniversari, ... q això de no saber-ho no pot ser!

jejeje

Ja te veig,... gran amant del futbol! jejeje. Al manco un bon dia!

Besades