jueves, 12 de abril de 2007

Armats, ermita ... Setmana Santa a Flix







Festes de Setmana Santa repartides a Barcelona, Tarragona i Flix. Spanair em juga una mala passada i passo la primera nit de les vacances a casa de la meva amiga Cristina Valle a Barcelona. Primer tren cap a Tarraco i visita als avis a la capital de la demarcació. A l'endemà un altre tren i cap a Flix. Pares, germana, amics i actualització de dades (estava poc al dia). Dels actes de Setmana Santa no em perdo la processó del divendres sant (amb molta participació com sempre) i en la que va destacar la presència dels armats de Flix, que per cert, estrenaven capes noves. L'altre acte més significatiu és la diada de l'ermita. El dilluns de Pasqua es reuneixen a l'ermitori de la Verge del Remei unes 3.000 persones. Molta gent a la plaça de l'ermita i que serveix per tornar a veure a amics, familiars i flixencs i flixenques que durant l'any viuen fora del poble. A l'ermita també va venir enguany la meva cosina tarragonina, Mireia (de la que us adjunto una fotografia d'aquesta setmana santa). Dia 10 d'abril, dimarts, retorn cap a Palma. Han estat uns dies fantastics però he de tornar a "Sa roqueta". Segur que allí m'esperen més notícies que comentaré molt aviat en aquest blog.

3 comentarios:

escribirmeayudaapensar dijo...

Ei! Encara no te vist per Mallorca! Veig que has tengut unes vacances ben intenses.

Jo tambè he tengut festa de l'ermita, però a Llubí,... i passada per aigua, així i tot,... una bona festa!

Un beso guapo!
Esper que ara per aquí vagi tot b!

Anónimo dijo...

Jordi sóc la teva germaneta!! que ja t'enlloro molt! besSitos

Jordi Julià dijo...

Pues no m'enyoris tant i vine cap a Mallorca, almenys un finde!!!!!!!!!