lunes, 4 de junio de 2007

Aniversari de Marga




Dissabte 2 de juny. Ens desplacem fins a Andratx (Mallorca). Allí celebra el seu aniversari la Marga Roca. És una de les meves millors amigues aquí a Mallorca. Arribem molt tard a la cita però encara tenim temps de sopar. Som unes 15 persones i conec a gairebé tothom. El millor del sopar? El pastís de xocolata (fet per Marga) i l'ensaïmada de nous amb xocolata blanc. Això si, l'important era que la Marga se sentís bé després d'uns dies en els que ha tingut alguns "problemilas" de salut. La Marga és una noia plena de vida, que sempre desprén "bon rotllo", té els ulls més bonics de Mallorca i no sé com ho fa, però em fa riure molt quan m'explica coses. Per aquest motiu aprofito aquest capítol del blog per dedicar-li a aquesta amiga tant especial.

2 comentarios:

Anónimo dijo...

Hola Jordi mooltes gràcies per els ànims que m´has donat perquè la veritat es que els necessit, i tenguent amics com tu les tenc.
gràcies per les fotos i er el que has posat, saps que tb ets un dels meus millors amics aqui a Palma que hem fet molt bones amigues i que sobre tot es que ens queden moltes coses per viure i per riure, que saps que d´aixo mai ens fa falta a mes queden molt de marga shows per fer jejejeje
molts petonets i moltes gràcies per les teves paraules que m´han emocionat
besos marga i gràcies per venir el dissabte encara que vas arribar tard va ser molt divertit, vam riure molt i esper que fasem més sopars d´aquets jejejeje
besos

Anónimo dijo...

Moltes gràcies a Iordi per convidar-m'hi indirectament --i per sadollar la meva set diocesana--, a la Marga per acollir-m'hi. Espero tornar a Mallorca aviat. Per cert: quan vaig tornar a Barcelona, el sarró que es veu a la foto de la catedral va desaparèixer amb diners, documents, mòbil... En fi... Ah: m'alegro molt que t'ho hagis passat tan bé a París, Iordi. Com més amics, més endins.