martes, 14 de agosto de 2007

El Marc i la Sabaté, sopar de benvinguda



Ja he arribat a Catalunya. Després que Iberia em perdés la maleta a l'aeroport de Reus (i me la retorna 48 hores després d'haver aterrat!!) em retrobo amb la familia. Dinar amb tots, descans i comença la ruta per veure companys-es, amics-es. Crec que els primers van ser els meus amics Marc Vinya i la Nuria Sabaté. Grans professionals dels mitjans televisius i grans amics. Em conviden a un soparillo a casa seva a mode de benvinguda. Per això es mereixíen un capítol especial i aquí el teniu. Per cert, tot va estar molt bo, llàstima que no vaig veure aiguardent (recordem, sóc abstemi).

1 comentario:

Anónimo dijo...

ostres!!!!!!!! Estem commocionats per "lo" bé que ens deixes en el teu blog! Gràcies de tot cor. us hem de dir que el Julià, seguint amb la seva conducta habitual, va menjar poquet. Quina llàstima!!!

Petonets del Marc i la Núria