martes, 14 de agosto de 2007

Montag, aquest grup promet!!!!









I de Calafell cap a Tarragona. Allí vaig retrobar-me amb molts amics. Vaig veure al Soren, Santi, Àlex, Frede, Sami, i Gerard. Precisament aquests darrers han creat un grup musical que s'anomena Montag (http://grupmontag.blogspot.com/). Durant tot el vespre vaig estar amb ells i em van parlar de projectes, idees, va ser una passada! Després els que més vam aguantar vam anar a la Sala "El Cau" de Tarragona. (http://www.elcau.net/). Com sempre dj's originals i alternatius que ens van fer sentir com en plena època universitària a Tarragona. Quins records!!!! Precisament aquella nit vaig trobar per la ciutat companys-amics periodistes que no veia des de feia temps, i els hi vaig fer una foto! Són el Carles, la Roser, Maria Rosa i Fàtima. Esteu convidats a ses illes!!

1 comentario:

Unknown dijo...

ei, pinxo!! gràcies per l'entrada i pels elogis!! si q ens ho vam passar bé, xeic!!

això s'ha de repetir més sovint!!

salut i montag!! propera parada, festes majors de flix!!

frede