martes, 14 de agosto de 2007

Per fi vaig conèixer l'Adrià!!!!



El dia 11 d'agost vaig agafar el tren i vaig viatjar fins a Calafell. Després d'una petita aventura caòtica amb els trens de rodalies a Sant Vicenç de Calders (aquí es pot obrir un debat sobre la baixa qualitat de les infrastructures a Catalunya) vaig arribar a aquest municipi del Baix Penedès. Allí m'esperaven els meus amics Magda Minguet, el Quim i com no, el seu fillet, l'Adrià que ja té sis mesos i jo encara no el coneixía. Per aquest motiu aquella tarda la recordaré sempre perquè va ser molt especial. Va servir per actualitzar dades amb la Magda i també per jugar amb el petit. Per això ens vam fer una foto ja tornant cap a l'estació.

1 comentario:

Anónimo dijo...

ola iordi,
soc l'adrià, vai esta mol cunten am la teva visita! ets mol simpatic i la mama i el papa tatimen mol! quan sigi gan et vui veni a veure a mallorca. Que guai tani un tiet que traballa a la tele!
PETONS!!!!