martes, 27 de marzo de 2007

La Bet se'n va a Catalunya






Quan m'ho van dir vaig recordar a l'instant un munt de moments inoblidables que he passat amb ella. A la Bet la conec des de la Universistat. A la Pompeu Fabra ja vaig descobrir que amb aquesta noia hi hauria bon feeling. I així va ser. I més quan me va dir que era mig d'Ascó, el poble veí de Flix. Ella visitava molt sovint el poble perquè allí hi tenia familia. Després la vaig retrobar a Palma. Vaig assistir a les seves festes inacabables al seu pis de la plaça Santa Eulàlia. Indubtablement les seves celebracions eren les millors. Ara se'n torna a Barcelona. Ens ho va explicar el passat 25 de març en un soparillo a un restaurant anomenat "Sa posada de Bellver". Un lloc acollidor però amb un inconvenient; l'actuació d'un artista que no ens deixava xerrar. Es pot demanar silenci absolut a un grup de periodistes? Bet ens va explicar que torna al Principat per treballar a una productora. La vam veure contenta perquè torna a la seva ciutat. Després el grupillo va marxar cap al Garito, un dels clubs amb musica de DJ més interessants de Palma. La seva web està molt bé i a vegades hi entro (http://www.garitocafe.com/). Ara bé, els diumenges habitualment per la nit no hi ha actuació. Llàstima. Amb tot, segur que queden moltes festes per endavant amb la Bet.

No hay comentarios: