Quan em van donar la notícia vaig tenir una doble sensació. La pimera de tristesa perquè Richard Harris havia estat per mi un dels editors d'informatius més originals, arriscats i innovadors que he conegut mai. La segona sensació era d'alegria perquè marxava a una cadena més gran i important, Telemadrid. A la redacció la noticia va caure com una bomba. Li vam fer un informatiu d'homenatge amb connexions en directe i tot. Uns dies després li vam organitzar una festa d'acomiadament. Molta gent de la tele es va apropar a la casa de Mar Comín per estar una estona amb Richard. A la festa se li va fer entrega d'uns obsequis per part de la redacció dels informatius d'IB3. Em quedo amb una frase que ens va dir gairebé al final de la vetllada. "Seguro que algun dia volvemos a trabajar juntos". A veure si és veritat Richard! Molta sort!
1 comentario:
La misma sensación tuve yo, compañero. Tristeza por la buena gente que iba a dejar atrás. Y alegría por el reto que tenía por delante. Hice lo que tenía que hacer y creo que saldrá bien. Pero que sepas que os echo de menos. Por cierto, ahora que estoy metido en faena te puedo asegurar que a esta tele le vendría que ni pintado un poco de aire fresco Balear. Hacéis muy buen trabajo. Mucho mejor del que os pensáis. Vamos, ¡lo que daría por un par de videos tuyos, Jordi, para cerrar el informativo!
Ya se que es época de cambios en IB3 así es que... calma. Si tenéis que tomar decisiones, haced lo que consideréis más acertado y tirad adelante. Y nunca olvidéis que, a pesar de todo, esta sigue siendo una profesión maravillosa.
Os deseo suerte. Muchísima suerte. A todos. Tenéis mi teléfono y sabéis dónde localizarme. La vida da muchas vueltas y... ¡Nunca se sabe!
Un abrazo.
Publicar un comentario