viernes, 2 de mayo de 2008

Avui anem de "Tertulies al Teatreneu"
















La meva visita a Barcelona va comptar amb una trobada sorpresa amb el meu ex-company de pis, el tortosí Joan Massoni. Ell em va convidar a participar a una tertúlia que el seu grup organitza al Teatreneu de Gràcia. Allí hi vaig anar amb la meva amiga Vanessa. A la tertúlia vaig conèixer a Cristina (amiga de Roger Mas), Anna i el Jordi Pey. Vam xerrar de temes molt interessants com aquest que va plantejar el Massoni; "Hi ha nacions més felices que d'altres?". Segons el tortosí "En relació amb aquest tema sempre s’insinua dues coses. En primer lloc, es diu que en els països mediterranis la gent és més feliç que en els nòrdics, pel tema del clima; i en segon lloc, també hi ha el tòpic que en els països pobres la gent és més feliç". Si voleu conèixer més coses del grup de joves tertulians podeu assistir els dijous al Teatreaneu (cada dues setmanes, la propera serà el dia 15 de maig). Si teclejeu aquesta web trobareu més info: http://tertulies.wordpress.com/ ).

No hay comentarios: