sábado, 27 de septiembre de 2008

Deu anys de Canal Reus!!


Desè aniversari de Canal Reus Televisió. Divendres 25 de setembre de 2008, Palau Bufarull, Reus, a les 20 hores. Aquestes eren les dades bàsiques de la tarjeta que vaig rebre per correu postal urgent a Palma. No m'ho vaig pensar dues vegades, feia cinc anys que no em trobava amb els companys-es de la tele. Quin munt de records!! I així va ser, només entrar al Palau ja em vaig trobar el Gerard Martí i el Víctor. Vaig seguir pujant les escales i allí hi havia el Pallarès, el Joan Pérez, també el J.R!! I més a dins estaven tots! El Carles Martí, la Mercè, la Cori, l'Àngels, l'Iban Pàmies, Patrícia, Judith Estrada, ... Després va arribar la Núria Torres, Maria Rodríguez, Judith, Lluïsa Moreno, ... i tantes cares conegudes. L'acte el va presentar el director de Canal Reus Televisió, Francesh Domènech i va comptar amb els parlaments d'Ernest Benach, President del Parlament de Catalunya i Lluís Miquel Pérez, alcalde de Reus, entre d'altres autoritats. Hi va haver temps per mostrar les noves capçaleres i la nova imatge gràfica del Canal Reus. A tots els assistents ens van entregar un llibre i un DVD resum dels deu anys de la tele. Hi va haver pastís i tot. Va ser quan tots ens vam juntar i va començar la festa de debó. Vaig poder conversar amb la Mireia Segú, el Jordi Gil, Anna Massip, l'Enric Company, la Gemma Torrens, i molts companys d'aquesta tele per a mi tant especial. Després el grup va fer una parada al Viena per acabar de sopar i finalment vam anar al mític Suau. Allí ens vam quedar fins molt tard. recordant anècdotes, històries divertides de la nostra vida i que vam viure a la redacció. Els darrers en aparèixer van ser el Jordi Benavent i el Jordi Vilanova. Ells tampoc es volíen perdre la celebració. En definitiva, una trobada d'aquelles que no s'obliden. Un aniversari que ens ha unit una mica més. Felicitats Canal Reus!!

1 comentario:

Anónimo dijo...

Gran tele!!! http://www.canalreustv.com